Szereplök

2015. augusztus 6., csütörtök

2.Fejezet

Sziasztok! Újra itt vagyunk. Ez a 2-dik rész. Mint leszögeztem mindig együtt írjuk meg a fejiket. Remélem majd tetszik. Puszi Viki :) :3 :*

*Lisa*

Megkerestem a barátnőmet és készülődni kezdtünk. A sminkünket rendbe szedtük és felvettük a ruháinkat amit erre a különleges alkalomra vásároltunk. Épp időben lettünk készen, mert hallottuk a bejárati ajtó nyílását. Erre Lelaval leszaladtunk. Én hoztam a pezsgőt, míg ő az ajándékokat.
-Sziasz...-hagyta félbe mondatát meglepettségébe.
- Mégse felejtettétek el? De én az hittem hogy....-nem hallgattam tovább közbevágtam.
-Elfelejteni? Álmomban se.-öleltem magamhoz.
-Bizony.-furakodott be közénk Lela.
-Egy...Kettő....Három...Boldog 20-dik Születésnapot Adam.-üvöltöttük egyszerre teli torokból.
-Azt hiszem megsüketültem.-fogta a fülét majd elröhögte magát. Leültünk a nappaliban lévő fekete kanapéra és bele kezdünk a kedvenc tevékenységünkbe:az ajándék osztásba. Jó volt nézni ahogy csillogó kék szemeiből csak ügy árad az öröm. Megkapta Zack ajándékát. VIP jegyeket a ma esti One Direction koncertre. Örömében mindenkit átölelt. Születésnapi kívánság miatt azt kérte tőlünk hogy menjünk el vele a koncertre. Egy kis idő után (ami fél óra volt) meggyőzött minket hogy ennyi még jár neki. 3 óra volt, és 6-kor indulunk a koncertre. Ez a VIP jegy annyit foglal magában hogy  jó helyet kapunk és következő nap képeket készíthetünk velük, és aláírásokat is kérhetünk tőlük. A 3 óra hamar eltelt. Sajnos. Tudni illik mi Lelaval és Zackkel nem nagyon rajongunk a One Directionért. Elkészültünk, persze a motoros cuccba,igaz rohadt melegünk volt benne de mi azért imádtuk, mert igy biztonságosan tudtunk száguldoztunk (amit alap járaton imádunk) és ennek az volt az eredménye hogy hamarabb odaértünk. A VIP jegyeknek köszönhetően, olyan helyezünk van amire mindenki irigy. Az első sor. Mikor elkezdődött a koncert unni kezdtük magunkat Lelaval, így szinte az egész koncertet végigbeszéltük. Többször is észrevettük hogy a bandából ketten folyamat néznek minket engem Liam Payne, míg őt Niall Horan. Amikor a koncertnek vége lett sorba álltunk hogy ki jussunk a helyszínről.
-Figyeljetek csak hogy ki van ott!! - mutatok a lány felé.
-Az nem Ashlyn Evens az általánosból és a gimiből?? - kérdezi ledöbbenve Lela. Valóban ő volt. Ő volt az egyetlen lány akivel szóba álltunk a lányok közül mert ő nem volt olyan beképzelt mint a többi. Elköltöztek, ezért nem tudtuk tartani a kapcsolatot. Soha nem találkoztunk gimi után. És tudtommal ő sincs nagyon oda ezért a bandáért. Bírtuk mi is mert csinos, szép és okos volt egyben úgy hogy nem szállt el magától. A tömegben ő is megpillantott minket. Először döbbenet, majd öröm futott át az arcán. Gondolom ő is meglepődött, hogy mit keresünk ezen a koncerten. Hirtelen megindult felénk, de mire észbe kaphattunk volna ott termett előttünk.

*Lela szemszöge*

-Te vagy az Ashlyn?-néztem rá érdeklődve.
-Még mindig felismersz? Komolyan?-a hangja hitetlenkedéssel volt tele.
-Öööhm nem akarok félbeszakítani semmit, de mehetnénk közben?-szólalt meg Adam.
-Ja okés.-előttünk ment ,és mikor kiértünk megálltunk.
-Na akkor először is, hiányoztatok.-kezdett bele.
-Te is nekem.-megint félelmetesen egyszerre mondtuk, csak most már hárman. Felnevettünk ezen a képtelenségen.
-Amúgy mit keresel itt?-kérdezte Lisa.
-Megszerettem az 1D, és pont most sikerült állást itt állást találnom.-mesélte lelkesen.
-És hol laksz?- ez már Adam volt.
-Egy közeli motelben. Még nem találtam az igényeimnek megfelelő árú lakást.
-Értem ha gondolod oda költözhetnél hozzánk ,amíg nem találsz lakást.-ajánlottam fel.
-Jól hangzik. Rendben, mikor jó neked?
-3 nap múlva. Találkozzunk a itt oké?
-Rendben, akkor itt 3 nap múlva!

3 megjegyzés:

  1. Szia, én is kitettelek, köszi a cserét :D (http://hologram-harrystyles.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa :) Díj vár rád itt! ---> iwantyouniall.blogspot.hu

    VálaszTörlés